sobota, 26 lutego 2011

Zbliża się wielkimi krokami...

...lecz nie taki diabeł straszny, jak go malują! Przeglądnij moją stronę, a przekonasz się, że matura ustna z języka polskiego nie jest aż taka trudna! Pisanie i czytanie od zawsze były moją największą pasją. Z sukcesem startowałam w wielu konkursach literackich. Teraz chcę podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z Tobą, drogi Maturzysto. Jeszcze niedawno sama zdawałam maturę i wiem, z jakim stresem jest ona związana. Szczególną tremę mamy oczywiście podczas wystąpień, mówienia do kogoś. Tremę tą potęguje poczucie, że oto stoję przed komisją, by udowodnić swoją wiedzę i dojrzałość. Chcę zdać jak najlepiej najważniejszy egzamin w moim dotychczasowym życiu. Egzamin dojrzałości. 
Stworzyłam tę stronę po to, by Ci pomóc. Byś oswoił się z tym, co Cię czeka. Byś pozbył się strachu i obaw. Na tej stronie znajdziesz wiele przydatnych porad i wskazówek. Masz pytanie, coś pominęłam? Napisz, a odpowiem. Czujesz, że nie poradzisz sobie sam z napisaniem prezentacji maturalnej, nigdy nie byłeś dobry w pisaniu wypracowań? Jestem po to, aby Ci pomóc!

Zdaj maturę - maturalnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...i co Ty na to?